San Francisco

San Francisco

pondělí 24. srpna 2015

Every story has a beginning ...


Ahoj všem!


Pokud čtete tento článek, dostali jste se na můj blog o cestování, jídle, lidech, zážitcích z cest a mnohém dalším a já z toho mám velkou radost :). 

Během letošních prázdnin jsem začala přemýšlet, že bych se o svých zážitcích z cestování ráda podělila s více lidmi a zároveň sepsala rady z různých programů, kterých jsem se účastnila. Často se mě lidé, kteří plánují stejné cesty ptají jak vše probíhalo a proto to chci začít postupně sepisovat, abych je vždy mohla odkázat na můj blog a i dalším pomohla nebo odpověděla na různé dotazy.

Kromě toho mi to přijde také jako skvělý způsob jak si uchovat vzpomínky a zážitky a časem se nad nimi třeba zasmát a zavzpomínat.

Na co se tedy můžete těšit? Pro začátek zde najdete články o au-pair ve Španělsku kam odlétám tuto středu. Dále bych se s vámi také ráda podělila o mém studijním pobytu na Erasmu+ v Řecku, pracovním pobytu Work and travel v USA a dalších zahraničních zkušenostech.

Golden Gate Bridge v San Franciscu


S psaním teprve začínám, tak je mi jasné, že bude hodně co zlepšovat. Časem bych chtěla psát příspěvky i v angličtině, tak doufám, že se k tomu dostanu co nejdříve.

Jaké byly vaše začátky z blogováním?

Přeji hezký večer,

J.

Žádné komentáře :

Okomentovat